6/5/2019
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου ήταν να καταστήσει τους συμμετέχοντες ικανούς να κάνουν προτάσεις που θα οδηγήσουν σε αλλαγές βελτίωσης της επιχείρησης με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της επιχείρησης, εστιάζοντας στον παράγοντα άνθρωπο, είτε πρόκειται για πελάτη, συνάδελφο ή συνεργάτη.
Να χρησιμοποιούν σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους προς βελτιώση της εξυπηρέτησης των πελατών μας και την οικοδόμηση ισχυρών πελατειακών σχέσεων
Περιεχόμενα Σεμιναρίου
- Η σημασία της εξυπηρέτησης των πελατών για την επιχείρηση
- Ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών
- Η σημασία της επικοινωνίας με τον πελάτη
- Γνώση της θέσης της επιχείρησης και του προϊόντος
- Πρακτικές διευκόλυνσης της πώλησης
- Διαχείριση προβλημάτων και παραπόνων πελατών
- Στρατηγικές Διαχείρισης Πελατών
- Δίαυλοι επικοινωνίας με τους πελάτες
- Μοντέλο διαχείρισης