NEST SA – ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ | Case Studies της VETA
Επιδότηση Τόκων Υφιστάμενων Δανείων Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων πληττόμενων από τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του ιού COVID-19.
Επιδότηση Τόκων Υφιστάμενων Δανείων Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων πληττόμενων από τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του ιού COVID-19.

NEST SA – ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ. ΤΑ ΝΕΑ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ NEST ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ 

Πρόσφατα, η NEST S.A. ανέθεσε στην VETA την κατασκευή των προσαρμοσμένων εξαρτημάτων υλικού για τα τελευταίας γενιάς συστήματα αυτόματης πώλησης, περιπτέρων αυτοεξυπηρέτησης και τεχνολογίας πληροφοριών της NEST.  Η έμπειρη και εξειδικευμένη ομάδα της VETA επικεντρώθηκε στην κάλυψη των ειδικών απαιτήσεων και αναγκών της NEST που αφορούσαν τον υπερσύγχρονο, εργονομικό - αρθρωτό σχεδιασμό, την ασφάλεια, τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στον κλάδο της αυτοεξυπηρέτησης, την ευχρηστία και τις οικονομικά αποδοτικές λύσεις βιομηχανικής παραγωγής.  

Η NEST είναι μια κορυφαία εταιρεία τεχνολογιών ηλεκτρονικών συστημάτων με έδρα την Ελλάδα που παρέχει πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες, με μια καινοτόμο προσέγγιση σε συστήματα αυτόματης εξυπηρέτησης και τηλεματικής. Η συνεργασία με μια κορυφαία εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα των υπερσύγχρονων συστημάτων τεχνολογίας πληροφοριών είναι μια εξαιρετική εμπειρία για μας και η VETA είναι περήφανη που είναι συνεργάτης βιομηχανικής υπεργολαβίας της NEST.  

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 

Το 2016, η NEST ανέθεσε υπεργολαβικά στην VETA την κατασκευή των μεταλλικών εξαρτημάτων και μερών του τραπεζικού καταστήματος επόμενης γενιάς της Τράπεζας Πειραιώς, το οποίο είναι το πρώτο αυτοματοποιημένο e-branch με ταμία από απόσταση. Η Τράπεζα Πειραιώς είναι ένα από τα κορυφαία τραπεζικά ιδρύματα στη νοτιοανατολική Ευρώπη που εφαρμόζει πρωτοποριακές τραπεζικές λύσεις. 

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΟΜΙΣΤΡΟΥ ΤΗΣ NEST                

Η VETA κατασκεύασε τα εξαρτήματα υλικού για το περίπλοκο σύστημα συλλογής κομίστρου που καλύπτει ένα πλήρες εύρος υπηρεσιών για επιβάτες, ενώ παρέχει στους χειριστές δυνατότητες πλήρους ελέγχου και παρακολούθησης συστήματος. 

 

ΤΕΡΜΑΤΙΚΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΤΗΣ NEST 

Η VETA κατασκεύασε τα εξαρτήματα υλικού που είναι σημαντικά για τα συστήματα αυτοεξυπηρέτησης στα πρατήρια καυσίμων. Ειδικότερα ανέλαβε τα τρία ολοκληρωμένα τερματικά πληρωμής, τα TITAN, PROMITHEAS και ZEUS, για την ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των αυτοματοποιημένων πρατηρίων καυσίμου. Τα τερματικά πληρωμής εξωτερικών χώρων της NEST δέχονται χαρτονομίσματα, κέρματα, πιστωτικές κάρτες, έξυπνες κάρτες, με ή χωρίς ρέστα. Οι έξυπνες κάρτες χρησιμοποιούνται ως ηλεκτρονικά πορτοφόλια ή ως κάρτες πιστότητας. 

 

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΤΗΣ NEST      

Η VETA συμμετείχε στην κατασκευή του Hermes, του νέου «έξυπνου» περίπτερου αυτοεξυπηρέτησης της NEST για την διεκπεραίωση όλων των καθημερινών ταχυδρομικών συναλλαγών, γρήγορα, με ασφάλεια και με ακρίβεια. 

Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ζυγίζεται ο φάκελος ή το πακέτο σε μια ζυγαριά υψηλής ακρίβειας, υπολογίζεται το κόστος της αποστολής, ανάλογα με τον προορισμό και το βάρος, και εκδίδονται τα κατάλληλα γραμματόσημα. Το σύστημα είναι έτοιμο να εξυπηρετήσει άμεσα τον επόμενο πελάτη και, με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται ο χρόνος αναμονής σε σχέση με τα παραδοσιακά ταχυδρομεία. 

Η έκδοση αποδείξεων και η επιστροφή ρέστων για τη συναλλαγή δεν παρέχονται προαιρετικά, αλλά περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, καθιστώντας το Hermes ένα αυτόνομο ταχυδρομικό περίπτερο. 

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΟΥΡΑΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΤΗΣ NEST 

Η VETA κατασκεύασε τα εξαρτήματα υλικού για το SiraQ της NEST, ένα υπερσύγχρονο σύστημα ουράς αναμονής που δεν είναι απλώς ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων προτεραιότητας, ούτε μόνο ένα σύστημα ηχείων για κλήση του επόμενου πελάτη. Στην καρδιά του συστήματος βρίσκεται μια περίπλοκη υπολογιστική μηχανή που μπορεί να ελέγξει οποιαδήποτε ουρά αναμονής σε πραγματικό χρόνο, λαμβάνοντας υπόψη δεδομένα, όπως η επανείσοδος πελατών στην ουρά αναμονής, τα διαλείμματα υπαλλήλων. Το σημαντικότερο όλων, όμως, είναι η «εμπειρία» που αποκτά το σύστημα τα τελευταία λεπτά, τις τελευταίες ώρες ή τις τελευταίες ημέρες λειτουργίας από την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας.